یکی از مهمترین عوامل در خرید فرش و یا هر محصول دیگری دسترس پذیر بودن آن است برای مثال اگر فردی یک گوشی با برند مشخص بخواهد در هر شهری که باشد با مراجعه با چند فروشنده گوشی موبایل به سرعت آن را پیدا خواهد کرد و نیاز به جستجوی زیادی ندارد. این موضوع باید در تمام محصولات هم اینگونه باشد و خریدار بتوانند به راحتی فرش مورد نظرش را بیابد. اما برخی از محصولات هستند که در این زمینه دسترس پذیری شان مشکل است، فرش گرد و بیضی، فرش تشریفاتی و فرش سجاده ای و یا محصولات جدید مثل تبدیل عکس به تابلو فرش هم جزء محصولاتی هستند که دسترس پذیری کامل برای همه وجود ندارد.
مشکلی وجود دارد این است که خریدار چنین محصولاتی آنقدر زیاد نیستند که توجیه اقتصادی برای عرضه آن در تمام شهر ها وجود داشته باشد و لذا کارخانه ها تمایل چندانی به چنین عرضه ای در سطح وسیع برای محصولاتی که مشتریان زیادی ندارند نشان نمی دهند. مثلا در یک شهر تعداد کسانی که فرش گرد و بیضی یا فرش تشریفاتی بخواهند آنقدر نیست که فرش فروشی های آن یخواهند سرمایه خود را در زیمنه رضه این محصولات خرج کنند.
در چنین شرایطی می توان با عرضه مستقیم و آنلاین چنین فرش هایی دسترس پذیر بودن آن را برای تمام مردم راحتتر کرد. یعنی مشتری با مراجعه به یک سایت اینترنتی و چند کلیک ساده می تواند فرش دلخواهش را به سرعت تهیه کند و این امر بسیار خوب است برای تولید کننده ها و خریدارانی که به دنبال فرش های خاص هستند.
درباره این سایت